Wat doen we

WonenPlus biedt een scala aan diensten waarmee wij u kunnen ondersteunen bij het zelfstandig wonen.
Klik op abonnee worden voor het inschrijfformulier.

Als abonnee van WonenPlus belt u met het servicepunt voor kleine hulpvragen incidenteel en licht van aard, die ongeveer 1 tot 2 uur duren. Het gaat om zaken die u niet meer zelfstandig kunt uitvoeren. Voor hulpvragen die langdurig, structureel, zwaar / gevaarlijk zijn, of een bepaalde deskundigheid vragen kunnen wij u helpen met het inschakelen van een bedrijf. De vrijwilliger die wij voor u inschakelen neemt contact met u op om rechtstreeks een afspraak te maken.
Klik op dienstenaanbod op de foto’s om te zien wat we doen.

*De WonenPlus vrijwilliger is in het bezit van een vrijwilligerspas en moet deze voor binnenkomst tonen aan de abonnee.

*Bij inschrijving heeft u een welkomst pakket ontvangen waarin onze algemene leveringsvoorwaarden staan vermeld.